Řešení pro vysokou dostupnost VoIP infrastruktury:
V této části projektu se v první fázi zjišťovaly možné případy výpadku VoIP
infrastruktury a následně se navrhlo řešení pro dosažení vysoké dostupnosti
na základě distribuované architektury. Úkoly této části byly tedy
následující:
-
Identifikovat a popsat možné výpadky VoIP infrastruktury
-
Identifikovat monitorovací body a možné nástroje pro indikaci výpadku
a potřeby zahájení zotavovací procedury
-
Navrhnout řešení podporující vysokou dostupnost VoIP infrastruktury
při nízkých nákladech
Řešení a nástroje pro zabezpečení VoIP infrastruktury:
V této části se projekt zaměřil na zvýšení dostupnosti VoIP infrastruktury
díky omezení možnosti útoku typu "Denial of Service". Úkoly této části
byly následující:
-
Navrhnout a implementovat rámec pro bezpečné VoIP volání bez možnosti
podvodného a zlomyslného užívání
-
Specifikovat a implementovat nástroje pro detekci nežádoucího průniku
a útoku "Denial of Service"
-
Podpora automatické reakce na bezpečnostní hrozby na základě specifických
pravidel poskytovatele
-
Integrace a testování vytvořených nástrojů a řešení v infrastruktuře
VoIP poskytovatele